×

با سلام صاحب ملکی بصورت زمین در داخل شهر یزد میباشم و اخیرا توسط شه

با سلام صاحب ملکی بصورت زمین در داخل شهر یزد میباشم و اخیرا توسط شهرداری به دلیل نامه نگاری همسایگان برای ایجاد پارکینگ ,قسمتی از این زمین آسفالت شده آیا امکان شکایت از این نهاد دولتی و اثبات هدف این نهاد بر کالم یکن کردن قسمتی از ملک اینجانب و گرفتن خسارتی به میزان 3 برابر ارزش قسمت آسفالت شده و همچنین دستور برداشت آسفالت مذکور امکان پذیر است ؟ آیا شما در این امر مرا یاری میکنید؟

با-سلام

صاحب-ملکی-بصورت-زمین-در-داخل-شهر-یزد-میباشم-و-اخیرا-توسط-شهرداری-به-دلیل-نامه-نگاری-همسایگان-برای-ایجاد-پارکینگ-,قسمتی-از-این-زمین--آسفالت-شده-آیا-امکان-شکایت-از-این-نهاد-دولتی-و-اثبات--هدف-این-نهاد-بر-کالم-یکن-کردن-قسمتی-از-ملک-اینجانب--و-گرفتن-خسارتی-به-میزان-3-برابر-ارزش-قسمت-آسفالت-شده-و-همچنین-دستور-برداشت-آسفالت-مذکور-امکان-پذیر-است-؟
آیا-شما--در-این-امر-مرا-یاری-میکنید؟
دوست عزیز سلام شما در صورتی که از محل بصورت پارکینگ شهر داری استفاده میشودمی توانید با مراجعه به دادگاه عمومی دادخواست رفع مزاحمت و مماتعت از حق یا خلع ید از ملک را مطرح نموده و برای اقدامات خلاف شهر داری مطالبه خسارت نمایید البته ورود خسارت دلیل نیاز دارد و بستگی به نظر کارشناس دارد .داشتن سند مالکیت ملک ضروری است .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.