×

با سلام صاحب ملکی بصورت زمین در داخل شهر یزد میباشم و اخیرا توسط شه

با سلام صاحب ملکی بصورت زمین در داخل شهر یزد میباشم و اخیرا توسط شهرداری به دلیل نامه نگاری همسایگان برای ایجاد پارکینگ ,قسمتی از این زمین آسفالت شده آیا امکان شکایت از این نهاد دولتی و اثبات هدف این نهاد بر کالم یکن کردن قسمتی از ملک اینجانب و گرفتن خسارتی به میزان 3 برابر ارزش قسمت آسفالت شده و همچنین گرفتن دستور برداشت آسفالت مذکور از روی زمین امکان پذیر است ؟ آیا شما در این امر مرا یاری میکنید؟

با-سلام

صاحب-ملکی-بصورت-زمین-در-داخل-شهر-یزد-میباشم-و-اخیرا-توسط-شهرداری-به-دلیل-نامه-نگاری-همسایگان-برای-ایجاد-پارکینگ-,قسمتی-از-این-زمین--آسفالت-شده-آیا-امکان-شکایت-از-این-نهاد-دولتی-و-اثبات--هدف-این-نهاد-بر-کالم-یکن-کردن-قسمتی-از-ملک-اینجانب--و-گرفتن-خسارتی-به-میزان-3-برابر-ارزش-قسمت-آسفالت-شده-و-همچنین-گرفتن-دستور-برداشت-آسفالت-مذکور-از-روی-زمین-امکان-پذیر-است-؟
آیا-شما--در-این-امر-مرا-یاری-میکنید؟
وکیل  با سلام شما انجام تامین دلیل با جلب نظر کارشناس اتفاقات انجام شده در ملک خود را کارشناسی کنید و میزان دقیق زمین تصرفی و خسارت وارد شده را محاسبه نموده و از تریق دادسرای شهر یزد تحت عنوان تصرف عدوانی علیه شهرداری شکایت کنید و تقاضای رفع تصرف عدوانی و اعاده وضع به حال سابق یعنی برداشتن اسفالت نمایید. در صورتی که ملک شما در محدوه طرح های شهرداری قرار دارد وسند رسمی دارید تحقیق کنید ببینید چند سال از تارخ طرح گذشته است در صورتی که بیش از پنج سال از تاریخ طرح گذشته ضرورت طرح منتفی است و از شهرداری تقاضای صدور پروانه ساخت نمایید واگر ممانعت شد با مدارکی که در دست دارید از طریق دیوان عدالت اداری کشور تقاضای صدور محکومیت شهرداری به صدور پروانه ساخت نمایید. اما اگر کاربری ملک شما پارکینگ می باشد و شما سند رسمی دارید ابتدا از شهرداری بخواهید که معوض ملک شمارا بدهد اگر نداد در دیوان عدالت اداری تقاضای اثبات استحقاق به در یافت معوض خود را به طرفیت شهرداری بدهید و دیوان نیز شهرداری را محکوم به پرداخت قیمت ملک خواهد نمود . با توجه به وضعیت ملک یکی از روشهای فوق را انتخاب نمایید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.