×

با سلام و خسته نباشید من یک ماشین چند سال پیش گرفتم از یکی از اشنایان

با سلام و خسته نباشید من یک ماشین چند سال پیش گرفتم از یکی از اشنایان. این شخص وکالت نامه ای خریده بودند از شخص دیگری در شهر دور. اشنا بودن من فقط پلاک و کارت ماشین رو به اسم زدم و سند موند. ایشون فوت شدند. مراجعه کردم به دفترخانه, گفتند چون شخصی ک ازش ماشین خریدم, فوت شدند, وکالت نامه ای به ایشون داد شده هم ساقط شده و من یا باید برم و اولین نفری ک وکالت دادند رو پیدا کنید یا اینکه از دادگاه درخواست صدور سند بدیم. میخواستم راهنمایی بفرمایید ک راه دیگه ای نیست و این راهی ک عنوان کردند درسته؟ بسیار سپاسگزارم.

با-سلام-و-خسته-نباشید
من-یک-ماشین-چند-سال-پیش-گرفتم-از-یکی-از-اشنایان.-این-شخص-وکالت-نامه-ای-خریده-بودند-از-شخص-دیگری-در-شهر-دور.
اشنا-بودن-من-فقط-پلاک-و-کارت-ماشین-رو-به-اسم-زدم-و-سند-موند.
ایشون-فوت-شدند.-مراجعه-کردم-به-دفترخانه,-گفتند-چون-شخصی-ک-ازش-ماشین-خریدم,--فوت-شدند,-وکالت-نامه-ای-به-ایشون-داد-شده-هم-ساقط-شده-و-من-یا-باید-برم-و-اولین-نفری-ک-وکالت-دادند--رو-پیدا-کنید-یا-اینکه-از-دادگاه-درخواست-صدور-سند-بدیم.
میخواستم-راهنمایی-بفرمایید-ک-راه-دیگه-ای-نیست-و-این-راهی-ک-عنوان-کردند-درسته؟
بسیار-سپاسگزارم.
باسلام در این رابطه هر چند که هنوز اختلاف نظر هست یا خیر . زیرا مالکیت از نظر راهنمایی و رانندگی کارت سبز و پلاک می باشد. ولی در مورد سوال شما باید تمام قولنامه ها و وکالت نامه های ایادی قبلی را داشته باشی به نحوی که زنجیره مالکین وصل گردد. در دادخواست باید نام تمام مالکین ذکر شود و چون مالک آخری فوت کرده باید نام وراث وی ذکر شود. عنوان دادخواست هم الزام به تنظیم سند رسمی می باشد . در ضمن اگر فرد قبل از کسی که فوت کرده از او هم وکالت دارد می تواند از او بخواهد که وکالت بنام خودش بدهد تا اقدام به انتقال سند کند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.