آئین نامه اجرائی بند (ت) تبصره 7 قانون بودجه سال 1362

آئین نامه اجرائی بند (ت) تبصره 7 قانون بودجه سال 1362

آئین-نامه-اجرائی-بند-(ت)-تبصره-7-قانون-بودجه-سال-1362
شماره 18290 4/4/1362
وزارت فرهنگ و آموزش عالی
هیئت وزیران در جلسه مورخ 23/3/1362 بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و اموزش عالی و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور آئین نامه اجرائی بند (ت) تبصره 7 قانون بودجه سال 1362 را به شرح زیر تصویب نمودند .
ماده 1 ـ وضعیت حقوق کلیه پرسنل بیمارستانهای وابسته به دانشکده های پزشکی دانشگاهها مختلف پیرا پزشکی و آن دسته از کارکنان واحدهای بهداشتی درمانی وزارت بهداری در رشته های مختلف پیرا پزشکی که مشمول قانون تامین اجتماعی نیستند از تاریخ 1/1/1362 بر اساس مقررات این آئین نامه با جدول حقوقی و فوق العاده شغل آئین نامه استخدامی تامین اجتماعی با ضرایب مصوب قانونی پیوست شماره یک و سایر مزایای قابل پرداخت به کارکنان بیمارستان های مشمول قانون مذکور مصوب مربوط تطبیق می یابد .
تبصره 1 ـ تغییرات بعدی جداول حقوق و فوق العاده شغل و سایر مزایای موضوع این ماده بعد از سیر مراحل تصویب نیز در مورد مشمولین این آئین نامه قابل اجرا می باشد .
ماده 2 ـ فهرست مشاغل رشته های مختلف پیراپزشکی به شرح لیست پیوست شماره 2 است .
تبصره ـ وزارت فرهنگ و اموزش عالی با هماهنگی وزارت بهداری در صورت لزوم می تواند در رشته های جدیدی را مشمول این آئین نامه بنماید .
ماده 3 ـ برای تطبیق وضع حقوقی اخرین گروه و پایه استحقاقی کارکنان در تاریخ 29/12/1361 با توجه به پست سازمانی مورد تصدی و بر اساس مقررات قانون استخدام کشوری باید محاسبه واحکام مربوط صادر گردد .
این احکام ملاک تطبیق وضع در تاریخ 1/1/1362 خواهد بود .
تبصره 1 ـ گروه و پایه مستخدم هنگام تطبیق وضعیت حقوق بر اساس اخرین حکم صادره به ترتیب مندرج در ماده 3 با رتبه و درجه موضوع آئین نامه استخدامی تامین اجتماعی مقایسه و ماخذ تطبیق قرار خواهد گرفت .
تبصره 2 ـ برای تعیین مابه التفاوت مزایای مستخدمین موضوع این آئین نامه فوق العاده شغل و سایر مزایای دریافتی مستخدمین نظیر در شرایط مساوی در بیمارستان های وابسته به سازمان منطقه ای بهداری استانها ملاک عمل خواهد بود .
ماده 4 ـ در مورد تطبیق وضع حقوقی و همچنین ارتقاء و ترفیعات بعدی کارکنان مشمول این آئین نامه چنانچه در رتبه استحقاقی درجات لازم در جدول حقوقی آئین نامه استخدامی تامین اجنماعی پیش بینی نشده باشد مستخدم در با لاترین درجه رتبه مربوط قرار خواهند گرفت .
ماده 5 ـ ارتقاء و ترفیعات و انتصابات بعدی مشمول این آئین نامه کماکان مشمول ضوابط قانون استخدام کشوری می باشد و ما به التفاوت تطبیق حسب مورد با رعایت مواد 18و19.14 آئین نامه تامین اجتماعی محاسبه و پرداخت خواهد شد .
ماده 6 ـ چنانچه دریافتی فرد هنگام تطبیق وضعیت حقوقی کاهش یابد کماکان از همان حقوق و مزایای قبلی بهره مند خواهد بود .
نخست وزیر ـ میر حسین موسوی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 11192

تاریخ تصویب : 1362/03/23

تاریخ ابلاغ : 1362/05/09

دستگاه اجرایی : وزارت علوم و تحقیقات و فناوری -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.