×

سلام من ضامن وام 10 میلیونی یک شخصی شدم. و در مقابل 15 میلیون سفته گر

سلام من ضامن وام 10 میلیونی یک شخصی شدم. و در مقابل 15 میلیون سفته گرفتم که پدر شخص هم پشت سفته ها را امضا کرد. و یه قرارداد نوشتم با این عنوان که در صورت عدم پرداخت من حق شکایت و مطالبه سفته ها را خواهم داشت. شخص و پدر نیز امضا کردن قرارداد رو. حالا که شخص اقساط رو به موقع پرداخت نمیکنه و یک قسط از من کم شده من میتونم طرح دعوی کنم و کل مبلغ سفته ها رو طلب کنم؟ البته با توجه به اینکه در قرارداد ذکر شده است که حتی اگه یه قسط پرداخت نشود من میتوانم کل مبلغ رو مطالبه کنم و وام گیرنده حق هرگونه اعتراض را از خود سلب میکند. با تشکر

سلام
من-ضامن-وام-10-میلیونی-یک-شخصی-شدم.-و-در-مقابل-15-میلیون-سفته-گرفتم-که-پدر-شخص-هم-پشت-سفته-ها-را-امضا-کرد.-و-یه-قرارداد-نوشتم-با-این-عنوان-که-در-صورت-عدم-پرداخت-من-حق-شکایت-و-مطالبه-سفته-ها-را-خواهم-داشت.-شخص-و-پدر-نیز-امضا-کردن-قرارداد-رو.
حالا-که-شخص-اقساط-رو-به-موقع-پرداخت-نمیکنه-و-یک-قسط-از-من-کم-شده-من-میتونم-طرح-دعوی-کنم-و-کل-مبلغ-سفته-ها-رو-طلب-کنم؟-البته-با-توجه-به-اینکه-در-قرارداد-ذکر-شده-است-که-حتی-اگه-یه-قسط-پرداخت-نشود-من-میتوانم-کل-مبلغ-رو-مطالبه-کنم-و-وام-گیرنده-حق-هرگونه-اعتراض-را-از-خود-سلب-میکند.
با-تشکر

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.